• Choose your face sunscreen with Avene


Hi lovelies! I have some new sunscreens from Avene to show you today!
New formulas with non-white effect, easy to apply and adsorb. The new formulas offer a "dry touch" finish meaning no oiliness. Moreover, they contain antioxidant ingredients but no parabens, no alcohol and no silicons. Of course, they are water resistant, offer UVA-UVB protection and contain the well-known Avene thermal spring water.

Σήμερα θα σας δείξω τα καινούρια αντηλιακά της Avene! Με καινούρια σύσταση, απλώνονται και απορροφούνται πολύ εύκολα, χωρίς να αφήνουν ασπρίλες. Το εφέ "dry touch" αφήνει την επιδερμίδα ματ, χωρίς λιπαρότητα. Περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά ενώ δεν περιέχουν parabens, οινόπνευμα και σιλικόνες. Φυσικά, είναι ιδαίτερα ανθεκτικά στο νερό, προσφέρουν προστασία ενάντια στις ακτινοβολίες UVA και UVB και περιέχουν το γνωστό ιαματικό νερό της Avene.

Emulsion spf 50+ for normal to combination skin
This is your regular sunscreen for normal to combination skin(my skin type).
High spf, non-oily, it contains powder that gives a "dry touch" finish.

Αντηλιακό για κανονική προς μεικτή επιδερμίδα(που είναι και ο τύπος επιδερμίδας μου).
Με υψηλό δείκτη προστασίας, περιέχει πούδρα ώστε να μην αφήνει λιπαρότητα. 

Creme spf 50+ for dry sensitive skin
Rich and creamy, protects and moisturises dry sensitive skin.
My mum has this type of skin and she likes it a lot!

Πλούσιο και κρεμώδες αντηλιακό, ενυδατώνει και προστατεύει την ξηρή επιδερμίδα.
Η μητέρα μου έχει ξηρή επιδερμίδα και το αντηλιακό αυτό της αρέσει πολύ!

Tinted cream spf 50+ for all skin types
This is a tinted suncreen. The colour is kinda dark and it has some pigmentation so it'll cover some imperfections. This is my favourite one, some days, I mix it with my foundation to lighten up the colour and have even more coverage. It works great, it lasts long without being oily.

Αντηλιακό με χρώμα. Το χρώμα είναι λιγάκι σκούρο και προσφέρει κάλυψη για κάποιες μικροατέλειες. Είναι το αγαπημένο μου από όσα δοκίμασα. Κάποιες μέρες το έβαζα μαζί με λίγο από το foundation μου ώστε να ανοίξω το χρώμα και να καλύψω ακόμα περισσότερες ατέλειες.

Cleanance Sunscreen spf30 for ance prone skin
With anti-acne ingredients and powder for a matte finish. My second favourite one. Lately my skin has been acting weird with blemishes and stuff like that so it's great to know that my sunscreen is part of my anti-blemish skin care project!

Αντηλιακό με συστατικά κατά της ακμής και πούδρα για ματ τελείωμα χωρίς λιπαρότητα. Αυτό είναι το δεύτερο αγαπημένο μου. Επειδή τελευταία έχω θέματα με σπυράκια και ατέλειες, μου αρέσει να ξέρω ότι το αντηλιακό μου είναι μέρος της καθημερινής μου φροντίδας ενάντια στα σπυράκια!

Lotion spf 50 for kids
Easy to absorb and protects kids' extra sensitive skin. I gave this one to a friend of mine who has a little boy so I don't have anything to comment on this one. Just that it has high spf and it's water resistant so that kids can play at the beach for many hours.

Απορροφάται εύκολα και προστατεύει την ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα. Αυτό το αντηλιακό το έδωσα σε μια φίλη μου που έχει ένα αγοράκι οπότε δεν έχω κάτι να σχολιάσω. Μόνο το ότι έχει υψηλό αντηλιακό δείκτη και είναι ανθεκτικό στο νερό για να αφήνει ελεύθερα τα παιδιά να παίζουν στη θάλασσα για πολλές ώρες.


More info
AveneGreece@fb | AveneUK@fb | AveneUSA@fb



With all these different types, which is your favourite one?

Με τόσες διαφορετικές επιλογές, ποιο είναι το αγαπημένο σας;


*pr samples
this doesn't affect my opinion




12 comments:

  1. νομιζω το πιο καταλληλο για μενα ειναι το Cleanance Sunscreen spf30 for ance prone skin..το ματ τελειωμα ειναι ιδανικο ειδικα οταν το φοραω καθημερινα στην πολη γιατι στην παραλια κ λιγο γυαλαδα να κανειδε με νοιαζει κ πολυ αλλα στην καθημερινοτητα μου με εκνευριζει αυτη η αισθηση..
    μου αρεσει που εχει επιλογες για ολους :)
    φιλακιαα

    ReplyDelete
  2. Πολυ ωραια σειρα, πρεπει να ειναι πολυ καλα! Σιγουρα εγω θα επαιρνα το emulsion spf50 for normal to combination skin!

    ReplyDelete
  3. αυτο για τις ξηρες επιδερμιδες θα μου ταιριαζε περισσοτερο πιστευω. δεν τα εχω δοκιμασει ακομα αν και θελω πολυ! x x

    ReplyDelete
  4. @caramellitsa: μου άρεσε πάρα πολύ, είναι όντως ματ και απορροφάται πολύ εύκολα! Φιλάκια πολλά!

    @Kate: χαίρομαι που σου άρεσε, ρώτησε στο φαρμακείο σου για δείγματα ;)

    @fashion written with a lipstick: ζηλεύω που δεν έχεις θέμα με τη λιπαρότητα αλλά έχει άλλες ανάγκες η ξηρή επιδερμίδα. Της μαμάς μου της άρεσε πολύ το συγκεκριμένο πάντως, ρώτα στο φαρμακείο για δείγμα!

    ReplyDelete
  5. Πρέπει να είναι πολύ καλά!! Μου αρέσουν όσα έχουν ματ τελείωμα!! Πρέπει να δοκιμάσω σύντομα κάποιο!! :)

    ReplyDelete
  6. @Into The Blush: thanks so much, I'm happy you liked it :D

    @Ntina Ch: με βόλεψαν πολύ, ειδικά αυτό με χρώμα και αυτό για επιδερμίδα με ακμή. Ρώτησε στο φαρμακείο σου για δείγμα να δοκιμάσεις! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Interesting product! Thanks for a review!

    ReplyDelete
  8. Lovely! I want to try this brand at some point.

    ReplyDelete
  9. Is this Avene facesunscreen good for oily/ acne prone skin to?

    ReplyDelete
  10. @fairy_ana: thanks hun!

    @Cel: I'm happy you liked it :D

    @Anonymous: yes, it's non-oily and the cleanance one is great for acne prone skin :)

    ReplyDelete
  11. Διαλέγω δύσκολα μεν την αντηλιακή με χρώμα

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...