• If you like it then you shoulda put a bling on it


Hello beauties!
Remember the pretty "Tiffany blue" Essie polish names Where's My Chauffeur? that was in my July Favourites? I still love it and I wear it pretty often. And one day I had this on my nails and I visited an H&M store and found a rose gold glitter polish. Good thing, there was a tester, I tried it over Where's My Chauffeur? and instantly fell on love! I bought it of course, it's still available if you want to get it :)
Here are the two polishes
Essie Where's My Chauffeur?  H&M Prim & Proper

Θυμάσαι το ανοιχτό γαλάζιο Essie Where's My Chauffeur? που είχα στα Αγαπημένα Ιουλίου; Ακόμα μου αρέσει και το φοράω αρκετά συχνά. Μια μέρα λοιπόν που το φορούσα πέρασα από ένα Η&Μ και βρήκα ένα όμορφο βερνίκι με σκούρο ροζ γκλίτερ. Ευτυχώς υπήρχε τέστερ, το δοκίμασα πάνω από το Where's My Chauffeur? και το ερωτεύτηκα! Φυσικά το αγόρασα, είναι ακόμα διαθέσιμο αν σου αρέσει :)

I used it on my ring finger. Then on my thumb nail as well. And then I decided it's too pretty for just two nails! And here it is, isn't it super pretty?
Αρχικά το έβαλα στον παράμεσο. Μετά και στον αντίχειρα. Και μετά αποφάσισα ότι παραείναι όμορφο για δύο μόνο νύχια και το έβαλα σε όλα! Δεν είναι όμορφο;

Do you like the combo?
Do you generally like glitter top coats?


Πώς σας φαίνεται ο συνδυασμός;
Γενικά σας αρέσει να βάζετε γκλίτερ πάνω από τα απλά βερνίκια;








25 comments:

  1. Einai uperoxo!!!!!!!!!!!8a paw h&m na to vrw to verniki!! :D :D

    ReplyDelete
  2. Love this!! I love glitter and plain polish combos :) I usually do an accent nail with the glitter on my ring finger and leave the rest with just the plain polish, but love it this way too :) x

    mollysbeautyspot.blogspot.ie

    ReplyDelete
  3. I love the combo! I will definitely try it on my nails!

    ReplyDelete
  4. @beauty and the food beast!: έχει και άλλα γκλίτερ αλλά αυτό το χρυσό ροζ το αγάπησα!

    @Claire D. T: χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!

    @Molly: me too but this time I couldn't resist! :D

    @Marianne Louloudaki: so happy you liked it doll! xx

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίος συνδυασμός!Γενικά δεν είμαι του γκλίτερ,αλλά μου αρέσει πολύ εδώ! :D

    ReplyDelete
  6. Δεν βαζω συνηθως glitters πάνω από τα βερνίκια αλλά ο συνδυασμός που έκανες σου πηγαίνει φανταστικά!

    ReplyDelete
  7. Ο συνδυασμός glitter και μανό είναι μοδάτος και τέλειος!!!

    ReplyDelete
  8. Καλά, τόσο καιρό δεν ήμουν μέλος σου; Κι έλεγα γιατί δε βλέπω κάτι στην αρχική μου (γενικά δε μου βγάζει τις δημοσιεύσεις όλων των blogs που ακολουθώ, κι απ'ό,τι κατάλαβα δεν είναι μόνο δικό μου πρόβλημα αυτό). Τέλειο post, λατρεύω το συγκεκριμένο συνδυασμό και τα top coats των Η&Μ!

    ReplyDelete
  9. @J: χαίρομαι που σου άρεσε!! :D

    @Eva M.: ευχαριστώ πολύ!! Πολλά φιλιά

    @Eve G: ευχαριστώ κοπέλα μου! Φιλάκια!

    @Lara: thanks so much doll! xx

    ReplyDelete
  10. @chiCATes: χαίρομαι πολύ που σας άρεσε κορίτσια! Φιλάκια!

    @Marianna Chalkiadaki: χαχαχα καλώς ήρθες λοιπόν! Είχε και άλλα χρώματα, πρέπει να τα τσεκάρω ;) Πολλά φιλιά!!

    ReplyDelete
  11. τελειος συνδιασμος, εχω παθει μια εμμονη με τα glitter τωρα τελευταια!

    ReplyDelete
  12. Αχ είναι θεϊκό!! Θέλω το χρυσό της ίδιας σειράς, αλλά όλο περνάω, το βλέπω, παίρνω κάτι άλλο και μετά λέω το παράκανες με τα καλλυντικά, πάρε κάτι άλλο, αλλά που θα πάει, θα γίνει δικό μου!! :P

    ReplyDelete
  13. μου αρέσουν πολύ αλλά για μένα τα προτιμώ σε ένα ή δυο νυχάκια!!!πάω h&m αύριο κιολας!!!!χαχα!!!

    ReplyDelete
  14. @Kate Letivaki: σε καταλαβαίνω απόλυτα, το ίδιο έχω πάθει κι εγώ! χαχαχα

    @Ntina Ch: ναι, ήταν ωραίο κι αυτό!! Αυτό που πάω Η&Μ και παίρνω πιο πολλά καλλυντικά παρά ρούχα δεν το λες και πολύ φυσιολογικό, ε; χαχα

    @Χαρά Σωτηροπούλου: είναι πανέμορφο στον παράμεσο, επειδή το γκλίτερ έχει αυτό το ροζ-χρυσό χρώμα το θεωρώ πολύ κομψο!

    @Taya: it looks even better in person :D xx

    ReplyDelete
  15. Τέλειο Combo! Αχ και δεν εχουμε H&M στην Κύπρο! Πάντως Το Where's My Chauffeur? είναι από τα αγαπημένα μου!

    Christina x
    www.christina77star.com

    ReplyDelete
  16. Είναι όντως όμορφο! :D

    ReplyDelete
  17. @Christina Karachaliou: δεν είναι πολύ όμορφο χρωματάκι; Το έχω αγαπήσει κι εγώ!

    @Ελένη: ευχαριστώ! Ευτυχώς που είχε τέστερ και το δοκίμασα δε λες; χαχα

    ReplyDelete
  18. lovely combo, that essie is really a beauty :D

    ReplyDelete
  19. looool I just love the title of this post and I totally agree, put some bling on it! Fabulous combination as well, the pink glitter goes really well over this colour :D

    ReplyDelete
  20. @nail crazy: thanks doll, I love it too!

    @Cel: hehehe thanks so much doll!

    ReplyDelete
  21. Tι όμορφος συνδιασμός my goodness! Αγαπώ!
    xx

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...