• Empties and Clean up vol.3


Hello luvs!
Time for empties and clean up! Shall we begin?

Ήρθε και πάλι η ώρα για εκκαθάριση, κάποια τελείωσαν, κάποια απλώς θα πάνε στα σκουπίδια. Πάμε να τα δούμε;

The first few times I used this shower gel I didn't really like the smell. You see, I'm used to more intense smells and this one is pretty soft. I ended up liking it a lot and since it has no parabens , silicons and stuff like that I'll consider buying it again.
Olivia shower gel by Papoutsanis
Τις πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα δε μου άρεσε η μυρωδιά του. Βλέπεις, έχω συνηθίσει σε αφρόλουτρα με πιο έντονες μυρωδιές. Μετά όμως κατέληξα να μου αρέσει πολύ και από τη στιγμή που δεν περιέχει σιλικόνες, parabens και άλλα τέτοια συστατικά σκέφτομαι να το αγοράσω ξανά.


I had high expectations of this product. Such an innovative, time-saver product, right? Wrong! I hated it! Firstly, I needed lots of product so this bottle lasted me for 6-7 or less uses. Secondly, it didn't moisturise my skin. Moisturising shower creams do a better job than this product. And it's not time-saver because you need to apply it and wait for it to work, the bottle says a few seconds, I say a few minutes which is equal to applying body lotion. I don't know if the blue bottle for dry skin is better but there is no way I'm gonna repurchase it!
Nivea Body Conditioner for normal skin
Όταν πήρα αυτό το προϊόν ήμουν ενθουσιασμένη! Πρωτότυπη σύνθεση που θα μου γλυτώνει χρόνο από το να απλώνω ενυδατική σώματος και να περιμένω να στεγνώσει πριν ντυθώ. Μόνο που δεν ήταν έτσι ακριβώς. Αρχικά χρειαζόμουν πολύ προϊόν οπότε είναι ζήτημα αν το μπουκάλι μου έφτασε για 6-7 φορές. Δεύτερον, δεν ένιωσα να μου ενυδατώνει την επιδερμίδα. Έχω δοκιμάσει ενυδατικά αφρόλουτρα που κάνουν καλύτερη δουλειά. Και τελικά δε μου γλύτωσε χρόνο αφού έπρεπε να το απλώσω και να περιμένω λίγα λεπτά να απορροφηθεί. Πολλές κοπέλες δοκίμασαν το αντίστοιχο σε μπλε μπουκάλι για ξηρή επιδερμίδα και τους άρεσε, εμένα όμως δε με ικανοποίησε καθόλου οπότε δε θα το ξαναπροτιμήσω.


This is one of my fav shower gels! Well, it's actually a shower milk that lathers with a lovely scent which, unlike the one above, it does moisturise my skin. It's the one I like to have on holidays, it's great for shaving my legs, I love it and I keep buying it!
Palmolive Naturals shower milk
Ένα από τα αγαπημένη μου αφρόλουτρα! Η συσκευασία λέει γαλάκτωμα αλλά κάνει αφρό και ενυδατώνει, σε αντίθεση με το παραπάνω, αφήνοντας ένα υπέροχο άρωμα. Μου αρέσει να το παίρνω στις διακοπές μου, μου αρέσει να το χρησιμοποιώ πριν ξυρίσω τα πόδια μου, γενικά το αγαπώ και το αγοράζω συνεχώς!


This is a so-so product. It moisturises, has an ok scent but the packaging gets all dirty and I believe there are better lip balms out there, with more natural ingredients at about the same prize. I think I won't repurchase.
Καλούτσικο προϊόν θα έλεγα. Ενυδατώνει ικανοποιητικά, καλή μυρωδιά αλλά φθηνή συσκευασία που λερώνεται μετά από λίγες χρήσεις. Πιστεύω ότι κυκλοφορούν πολύ καλύτερα ενυδατικά χειλιών, με πιο φυσικά συστατικά στην ίδια περίπου τιμή. Δε νομίζω να το αγοράσω ξανά.


Thermal spring water for the face, I generally like facial sprays and use them all year round but especially during summer. This is a big bottle so I kept it on my makeup vanity and use it before and after make up application. I like it and I'll buy it again.
La Roche-Posay Thermal Spring Water*
Ιαματικό νερό για το πρόσωπο σε σπρέι, γενικά μου αρέσουν αυτά τα σπρέι και τα χρησιμοποιώ όλο το χρόνο, ειδικά το καλοκαίρι. Συνήθως έχω ένα μικρό στην τσάντα μου και ένα μεγάλο όπως αυτό στο ράφι με τα καλλυτικά μου. Το χρησιμοποιώ πριν το μακιγιάζ για ενυδάτωση και μετά για να "φιξάρω" το μακιγιάζ. Μου αρέσει και θα το ξαναπάρω.


I like cuticle oils but they are usually too messy and I only use them at home. This baby is the perfect cuticle oil to use on the go! The lipgloss-like packaging makes sure there are no leaks and the brush applicator makes it easy to apply and massage at the same time. It's pretty cheap and last me quite some time so I'll definitely buy more! This one was in strawberry I think but there are 10 scents to choose from.
Τα λαδάκια για τα νύχια μου αρέσουν πολύ αλλά συνήθως τα χρησιμοποιώ μόνο όταν είμαι στο σπίτι για να μην κάνω χάλια την τσάντα μου. Λοιπόν αυτό εδώ είναι τέλειο για να το έχω στην τσάντα μου! Η συσκευασία του είναι σαν λιπ γκλος οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να χυθεί και να λαδώσει παντού και με το πινελάκι μπροστά το απλώνω στα νύχια και στα πετσάκια και ταυτόχρονα κάνω μασάζ για να απορροφηθεί. Είναι πολύ οικονομικό και μου κράτησε πολύ καιρό οπότε θα πάρω σίγουρα και άλλα. Αυτό αν θυμάμαι καλά μύριζε φράουλα και έχει άλλες 9 μυρωδιές να διαλέξεις.



Moving on to the clean up section which are products that aren't empty but they have expired or I won't use them any more...

Έχω και κάποια προϊόντα που παρόλο που δεν έχουν τελειώσει τα πετάω είτε επειδή έληξαν είτε επειδή δεν πρόκειται να τα χρησιμοποιήσω...

One big E.L.F. miss! This is totally useless, I tried it with primer underneath and with powder eyeshadow on top. It will crease no matter what. Of course I won't buy it again.
Αυτές οι σκιές δε μου άρεσαν καθόλου! Ό,τι κι αν έκανα, είτε έβαζα βάση από κάτω, είτε κανονική σκιά από πάνω για να τις σετάρω, αυτές μάζευαν μέσα σε λίγες ώρες. Φυσικά δε σκοπεύω να τις αγοράσω ξανά.


And a couple testers I tried...
Και κάποια δείγματα που δοκίμασα...


The sachet lasted me for 3 uses. The colour fit me and I like the scent (the classic Idealia scent I love) but the BB itself is too oily. I tried it on its own (no face cream beneath) but the result was still oily. I'm kinda disappointed because I love the Idealia cream and I really wanted it to be my HG BB cream. I'm not gonna buy it.
Idealia BB cream light shade
Αυτό το φακελάκι μου έφτασε για 3 χρήσεις. Το χρώμα μου ταίριαξε και το άρωμα είναι το κλασικό άρωμα της Idelia που λατρεύω αλλά σαν ΒΒ ήταν αρκετά λιπαρή. Τη δοκίμασα και μόνη της χωρίς να βάλω κρέμα προηγουμένως αλλά πάλι το αποτέλεσμα ήταν λιπαρό. Απογοητεύτηκα λιγάκι γιατί αγαπώ την κρέμα προσώπου Idelia και ήθελα πολύ να γίνει αυτή η αγαπημένη μου κρέμα ΒΒ. Δυστυχώς δε θα την αγοράσω.


The sachet lasted me for 2 uses.The colour is ok for me, the scent is the classic Nivea scent, it has medium coverage and a natural finish. I liked it and I already bought a tube :)
Nivea BB cream in light
Αυτό το φακελάκι το χρησιμοποίησα 2 φορές. Το χρώμα μου ταίριαξε, η μυρωδιά είναι η κλασική μυρωδιά Nivea, έχει μέτρια κάλυψη και φυσικό αποτέλεσμα. Δε θα πω κάτι παραπάνω, μόνο ότι μου άρεσε και αγόρασα το κανονικό μέγεθος μόλις την πέτυχα σε προσφορά.


Have you tried any of these products?
What are your current empties?


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Ποιο προϊόν τελειώσατε πρόσφατα;


*pr samples
This doesn't affect my opinion






10 comments:

  1. Γεια σου, έχω για σένα ένα βραβειακή, αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις ! :) :)

    ReplyDelete
  2. ayto gia ta petsakia pou to exeis agorasei fenete teleio!

    ReplyDelete
  3. πολυ ωραίο πόστ, θέλω να δοκιμάσω το αφρόλουτρο palmolive και το λαδάκι ! φιλάκια

    ReplyDelete
  4. Εμεινα πολυ ικανοποιημενη απο την idealia και αυτο επειδη δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα λιπαροτητας στο δερμα...θελει σεταρισμα με πουδρα ομως.Κατα τ'αλλα μου αρεσε και σαν συσταση και σαν αρωμα και σαν αισθηση

    ReplyDelete
  5. το conditioner της nivea κι εμένα δε μου άρεσε..καθόλου! και πήρα και αυτό για ξηρή επιδερμίδα, και πάλι καθόλου καλή δουλειά δεν έκανε!

    ReplyDelete
  6. Το body conditioner θεωρώ πως ήταν μια χαζή μόδα... Όπως τα λες είναι (εγώ είχα το μπλε), διαρκεί για ελάχιστες χρήσεις και αφήνει απαλό το δέρμα προσωρινά, δεν υποκαθιστά όμως με τίποτα την κρέμα σώματος, οπότε ούτε χρόνο γλιτώνεις , ούτε χρήματα! Το lip balm της e.l.f μου αρέσει πολύ σαν ενυδάτωση αλλά σαν γεύση είναι πολύ πλαστικούρα και εφ'όσον έχω βρει εξίσου αποτελεσματικά ή και αποτελεσματικότερα που είναι 100 % φυσικά τιμάω πλέον εκείνα περισσότερο.
    Ωραία και ενημερωτική ανάρτηση όπως πάντα!
    xxxx

    ReplyDelete
  7. @Kate Z.: ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3

    @Ioanna Xanthi: είναι πολύ βολικό για την τσάντα και οικονομικό, τσέκαρέ το! :)

    @24/7 beautiful , kalypso: σ'ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλάκια!

    ReplyDelete
  8. @Barbie M: μου αρέσει πάρα πολύ το άρωμά της αλλά η επιδερμίδα μου δεν την αγάπησε. Δεν πειράζει όμως, σίγουρα ταιριάζει καλύτερα στις πιο ξηρές επιδερμίδες :)

    @Gen Emman: ευτυχώς που το είπες γιατί στο τέλος θα νομίζω ότι είμαι παράξενη! χαχαχα φιλάκια πολλά!

    @Toothfairy: πες τα πες τα! χαχαχα Συμφωνώ, μέτριο προϊόν, καλύτερα τα balms από iHerb όμως ;)

    ReplyDelete
  9. Εγώ αυτό της Nivea το βάζω μόνο απ'τα γόνατα και κάτω, γιατί εκεί έχω ξηρότητα! Σε όλο το σώμα δε συμφέρει κιόλας με την τιμή που το πουλάνε! x

    ReplyDelete
  10. Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα...ηθελα να παρω το conditioner της nivea αλλα δεν ξερω μαλλον θα παρω αυτο απο τα sephora, πολυ ωραια αναρτηση!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...