• Eylure Eyelashes for NYE {GR}


Με το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς να πλησιάζει είμαι σίγουρη ότι εκτός από το τέλειο φόρεμα ψάχνεις και το τέλειο μακιγιάζ για να εντυπωσιάσεις! Οπότε σκέφτηκα ότι είναι η ιδανική περίσταση για να σου δείξω τις ψεύτικες βλεφαρίδες Eylure που κυκλοφορούν σε τόσα σχέδια που δε θα ξέρεις ποιο να διαλέξεις!


Οι βλεφαρίδες είναι επαναχρησιμοποιούμενες, όσο περισσότερο τις προσέξεις τόσο περισσότερο θα σου κρατήσουν. Προσωπικά έχω βλεφαρίδες Eylure που τις έχω βάλει 5 φορές και είναι ακόμα άψογες. Κάθε κουτάκι περιλαμβάνει εκτός από τις βλεφαρίδες και κόλλα, τη lashfix που μου αρέσει τόσο ώστε έχω αγοράσει και το full size.

Ξεκινάω με τις πιο γεμάτες και εντυπωσιακές Νο.140. Με αυτές τις βλεφαρίδες σίγουρα δεν περνάς απαρατήρητη και κατά τη γνώμη μου είναι ιδανικές για βραδινό-εορταστικό μακιγιάζ.

Οι Νο.120 δίνουν όγκο και μήκος και μου αρέσουν πολύ! Επειδή έχουν και κοντές και μακριές τριχούλες πιστεύω ότι μπλέκονται όμορφα με τις φυσικές βλεφαρίδες μου χωρίς να είναι τόσο έντονες όσο οι 140 αλλά τονίζοντας το βλέμμα. Αν σου φαίνεται και πάλι υπερβολικό το αποτέλεσμα μπορείς να τις κόψεις στη μέση και να τις χρησιμοποιήσεις μόνο στην εξωτερική γωνία, συνδυάζεται τέλεια με winged eyeliner!

Τα τουφάκια σε μαύρο χρώμα και μέτριο μήκος είναι για μένα τα πιο εύκολα στην τοποθέτηση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όσα θέλεις, ξεκινάς από την εξωτερική γωνία, βάζεις 3-4 και ανάλογα προχωράς. Ιδανικά και για το πιο φυσικό μακιγιάζ ενώ θεωρούνται ημιμόνιμα, μπορείς να τα κρατήσεις αφαιρώντας προσεκτικά το μακιγιάζ σου με νεράκι καθαρισμού. Για να τα αφαιρέσεις χρησιμοποίησε μια μπατονέτα με το υγρό αφαίρεσης Lift Off που περιλαμβάνεται στο κουτάκι ή λίγο λάδι ντεμακιγιάζ.

Οι συγκεκριμένες βλεφαρίδες είναι αρκετά φυσικές, τις έχω χρησιμοποιήσει και σε πρωινό μακιγιάζ. Τα "ακανόνιστα" τουφάκια μπλέκονται με τις φυσικές βλεφαρίδες δίνοντας όγκο χωρίς όμως να φαίνεται ψεύτικο το αποτέλεσμα. Παρακάτω τις βλέπεις με το αγαπημένο μου eyeliner από Sephora και λίγο γκλος για μια χαλαρή έξοδο με φίλους.


Είτε σου αρέσει το smokey look, είτε προτιμάς το κλασικό μαύρο eyeliner με κόκκινο κραγιόν, ένα ζευγάρι ψεύτικες βλεφαρίδες θα σου δώσει έξτρα glamour και θα απογειώσει το μακιγιάζ σου!
Τις βλεφαρίδες Eylure μπορείς να τις βρεις στα περισσότερα καταστήματα καλλυντικών, σε Hondos Center, Claire's και σε online καταστήματα όπως το asos, το lookfantastic και στο amazon. Οι τιμές διαφέρουν, στα Hondos Center τις βρίσκω περίπου στα €10 αλλά από ότι είδα σε πρόσφατη εξόρμηση κυκλοφορούν και σε σετ, 3 ζευγάρια στα €19 περίπου. Online θα τις βρεις ακόμα φθηνότερα.

Γιαν περισσότερες πληροφορίες
facebook.com/EylureOfficial
www.eylure.com


Πώς σου φαίνονται;
Σκέφτεσαι να φορέσεις ψεύτικες βλεφαρίδες στο ρεβεγιόν;



*pr samples
This doesn't affect my opinion




2 comments:

  1. Μπορούν όντως να μεταμορφώσουν και το πιο απλό μακιγιάζ. Πολύ όμορφο post.

    ReplyDelete
  2. @Gogo-Jenny OurBeautyWonderland: καλή χρονιά κορίτσια!! Χαίρομαι που σας άρεσε :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...