• Empties and Clean-up #7 {GR}


Συνέχεια του προηγούμενο post με empties όπως σαν υποσχέθηκα, σήμερα έχω μερικά ακόμα προϊόντα που τελείωσα και κάποια που δεν πρόλαβα να χρησιμοποιήσω ούτε μία φορά κλαψ! Ας τα δούμε όμως με τη σειρά...

Η Pantene είχε την τιμητική της στα προϊόντα μαλλιών μιας και τελείωσα ούτε 1 ούτε 2 αλλά 3 προϊόντα Pantene. Spray conditioner για προστασία και λάμψη για βαμμένα μαλλιά, το χρησιμοποιούσα μετά το λούσιμο και πριν στεγνώσω τα μαλλιά μου για ενυδάτωση και προστασία. Μου άρεσε γιατί δεν ένιωθα να βαραίνει τα μαλλιά μου. Το χρησιμοποίησα και μετά τη θάλασσα για να ενυδατώσει τα μαλλιά μου και να προστατεύσει το χρώμα από τον ήλιο. Αρκετά καλό, αν δε βρω κάποιο καλύτερο θα το αγοράσω ξανά.
Ξηρό λάδι με βιταμίνη Ε. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποίησα αποκλειστικά σαν θεραπεία. Δηλαδή πριν το λούσιμο άπλωνα αρκετό στις άκρες και μετά έκανα ένα σινιόν και το άφηνα για 2-3 ώρες μέχρι να λουστώ. Βοήθησε πολύ στην ενυδάτωση και στο να μην φριζάρουν οι άκρες μου, στο μέλλον όμως μάλλον θα προτιμήσω πιο φυσικά έλαια για αυτή τη δουλειά μιας και τα ξηρά λαδάκια που κυκλοφορούν στην αγορά συνήθως περιέχουν σιλικόνες και άλλα ψιλοάχρηστα συστατικά αν θες να τα χρησιμοποιήσεις σαν μάσκα και να τα ξεβγάλεις. Αν έχετε κάποια πρόταση θα χαρώ να την ακούσω!
Μάσκα επανόρθωσης φθοράς 2 λεπτών Pantene για βαμμένα μαλλιά. Δυστυχώς οι μάσκες που προσφέρουν θρέψη και επανόρθωση συνήθως μου ξεθωριάζουν πολύ γρήγορα το κόκκινο οπότε αν θέλω τέτοια μάσκα πρέπει να είναι κατάλληλη για βαμμένα μαλλιά. Η συγκεκριμένη έκανε μια χαρά τη δουλειά της και μου άρεσε η νέα συσκευασία με καπάκι που ανοίγει προς τα πάνω! Το μόνο μου παράπονο με τις περισσότερες μάσκες "ευρείας" είναι ότι είναι αρκετά αραιές σαν σύσταση και άρα τελειώνουν γρήγορα, προτιμώ τις πιο... βουτυρένιες και πηχτές μάσκες. Για τα χρήματά της και για όσα υπόσχεται πάντως είμαι ικανοποιημένη και πιθανώς να την ξαναπάρω στο μέλλον.

Αφρόλουτρα. Το αφρόλουτρο της Olivia είναι η δεύτερη φορά που το τελειώνω και ενώ στην αρχή δε με ενθουσίασε μιας και έχω συνηθίσει τα πιο έντονα και συνθετικά αρώματα τελικά με κέρδισε γιατί είναι πολύ απαλό με το δέρμα μου. Δες και το αναλυτικό post μου.
Αφρόλουτρο Lux indulge με μανόλια και γάλα. Τεράστιο μπουκάλι, κρεμώδες και ενυδατικό με υπέροχο άρωμα. Έχω δοκιμάσει και άλλο ένα της σειράς, νομίζω με άρωμα βανίλια και μου άρεσε και εκείνο πάρα πολύ! Τα βλέπω στα καταστήματα σε προσφορά 1+1 οπότε σίγουρα θα τα τιμήσω ξανά!
Το Bourjois Dream Scrub είναι αφρόλουτρο και απολεπιστικό σώματος σε ένα προϊόν. Το ανακαλύψαμε με τη Μαίρη σε ένα κατάστημα Oggi και το αγαπήσαμε! Αν το βρείτε δοκιμάστε το, είναι πολύ βολικό, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και μυρίζει γλυκά-καραμελένια.

Ενυδάτωση σώματος. Το πρώτο προϊόν είναι το St.Tropez Gradual Tan στην απόχρωση medium/dark και έχει αγοραστεί online μιας και η συγκεκριμένη μάρκα δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Είναι ουσιαστικά μια ενυδατική κρέμα σώματος που προσφέρει σταδιακό μαύρισμα. Το χρώμα που αφήνει δεν πορτοκαλίζει, δεν κάνει λεκέδες και κυρίως δε μυρίζει καμένα μπισκότα όπως τα περισσότερα self tan. Ευτυχώς πρόλαβα να το ξαναπάρω προ capital controls. Δεν είναι όμως και τόσο οικονομικό οπότε αν έχετε βρει κάτι αντίστοιχο σε πιο οικονομικό και εγχώριο μη διστάσετε να το προτείνετε!
Fresh Line Dione body milk, ωωωω αυτό το άρωμα είναι έρωτας! Αλλά και σαν σύσταση μου άρεσε πολύ αφού ήταν πιο πηχτό από την Persephone που είχα δοκιμάσει παλιότερα. Πολύ ελαφρύ, απορροφάται πανεύκολα, κρατάει το άρωμα και αν βάλεις και το αντίστοιχο body splash από πάνω είναι σα να έχεις βάλει κανονικό άρωμα σε ένταση και σε διάρκεια. Από άποψη τιμής σίγουρα δεν είναι το καθημερινό μου body milk αλλά μου άρεσε τόσο που αν το πετύχω σε προσφορά θα το ξαναπάρω σίγουρα.
Oriflame happy skin hydrating body lotion. Αυτό είναι αυτό ακριβώς που θα χαρακτήριζα καθημερινό γαλάκτωμα σώματος. Ελαφρύ, απορροφάται αμέσως, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο άρωμα, μεγάλο μπουκάλι και χαμηλή τιμή. Αν ψάχνετε απλά ένα ελαφρύ και λίγο ενυδατικό καθημερινό γαλάκτωμα είναι μια χαρά. Πολλές φορές το έβαζα μισό-μισό με το St.Tropez όταν ήθελα απλά να διατηρήσω το μαύρισμά μου χωρίς να γίνει πιο έντονο και κάπως έτσι το τελείωσα. Δε σκοπεύω να το ξαναπάρω εκτός κι αν το βρω σε πολύ χαμηλή τιμή και έχω ξεμείνει από body lotions.

Βερνίκια, woohoo! Essence Nude Glam - Iced Latte ή αλλιώς το nude βερνίκι που ταιριάζει περισσότερο στο δέρμα μου, για αυτό και το τελείωσα. Είναι από την παλιά σειρά οπότε δεν κυκλοφορεί πλέον αλλά αν βρω το αντίστοιχό του στην καινούρια σειρά θα το πάρω.
Essence better than gel nails top sealer, το αγαπημένο μου top coat, το ξέρετε πια. Και αυτό καταργήθηκε αλλά το καινούριο έχει ακριβώς την ίδια σύσταση, απλά άλλη συσκευασία (ασημί) οπότε δε στενοχωριέμαι.
Maybelline Pink Bikini, πολύ όμορφο φούξια βερνικάκι με κρεμώδες-τζελ τελείωμα, χωρίς glitter ή shimmer, το ευχαριστήθηκα τόσο στα χέρια όσο και στα πόδια! Δε θα το πάρω ξανά μόνο και μόνο επειδή έχω πάρα πολλά φούξια βερνίκια.

Προϊόντα μακιγιάζ! Maybelline Fit Me foundation, πολύ καλό. Το χρώμα μου ταίριαξε, καλή κάλυψη, ωραίο τελείωμα και ωραία γυάλινη συσκευασία με αντλία. Δεν έχω κάποιο παράπονο, στο μέλλον είναι πολύ πιθανό να το ξαναπάρω!
Maybelline Super Stay 24h πούδρα, έκανε ματ το δέρμα μου χωρίς να φαίνεται ότι φορούσα πούδρα και κρατούσε όντως για πολλές ώρες. Πολύ καλή, κι αυτή στα υπόψιν για μελλοντική αγορά.
Essence mineral powder blush, αυτό ήταν ένα ωραίο ρουζάκι με 2 χρώματα. Η σειρά έχει καταργηθεί αλλά δεν έχω κανένα παράπονα από τα ρουζ της Essence, τόσο αυτό όσο και τα καινούρια είναι όλα πολύ καλά και θα συνεχίσω να τα αγοράζω.
Το Maybelline Baby lips ήταν ένα απλό lip balm χωρίς χρώμα ή ιδιαίτερη ενυδάτωση αλλά κατά ένα περίεργο λόγο μου άρεσε. Ήταν η συσκευασία; Ίσως. Θα το πάρω ξανά όταν τελειώσω κάποια από τα 173 lip balms που έχω!
Neutrogena nourishing lipcare with nordic berry, αυτό ήταν ένα πολύ καλό και ενυδατικό lip balm! Το έβαζα κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί μπορούσα να βάλω το πιο ξηρό, ματ κραγιόν χωρίς κανένα πρόβλημα! Από τότε έγινε μέρος της ρουτίνας μου και πλέον έχω πάντα ένα lip balm Neutrogena δίπλα στις κρέμες μου. Μου αρέσουν γιατί δεν έχουν κάποια γεύση ή χρώμα και δεν αφήνουν λιπαρότητα αλλά ενυδατώνουν όλη νύχτα τα χείλη μου ώστε το πρωί να είναι έτοιμα για μακιγιάζ!

Και τέλος τα clean-ups μου! Δηλαδή προϊόντα που δεν τελείωσαν (εντελώς) αλλά θα τα πετάξω. Το Essence xxxl nudes lipgloss σε nude απόχρωση με ελάχιστο shimmer ίσα να μη δείχνει τελείως φλατ και τέλειο άρωμα καραμέλας το χρησιμοποίησα και το ευχαριστήθηκα πολύ! Είχε μείνει λίγο προϊόν και είχε αρχίσει να διαχωρίζεται και να χάνει το καραμελένιο άρωμα οπότε ήρθε η ώρα του. Ας μην ξεχνάμε ότι προϊόντα με τέτοια συσκευασία και σύσταση είναι αυτά που χαλάνε πιο εύκολα και αυτό σίγουρα μου κράτησε αρκετά.
Essence marble mania mascara, ή αλλιώς στενοχώρια Νο.1. Αυτή τη μάσκαρα την αγόρασα όταν βγήκε η συλλογή γιατί διάβασα σε reviews ότι δίνει πολύ όγκο και διακριτικό shimmer στις βλεφαρίδες. Την αγόρασα αλλά δεν την είχα ανοίξει για να μην ξεραθεί. Και μόλις την άνοιξα για να αρχίσω να τη χρησιμοποιώ-guess what-ήταν εντελώς ξερή! Μεγάλη στενοχώρια γιατί ήταν limited edition και δεν κυκλοφορεί πια.
Essence 2 in 1 volume mascara, στενοχώρια Νο.2 καθώς και αυτή ήταν κλειστή αλλά μόλις την άνοιξα είχε απλά ξεραθεί εντελώς. Αρχίζω να πιστεύω ότι οι συσκευασίες στις μάσκαρα Essence απλά δεν κλείνουν καλά οπότε θα σταματήσω να τις στοκάρω. Κρίμα.
MUA cover & conceal, αυτό το concealer απλά μύριζε απαίσια, δεν κάλυπτε, ήταν χάλια. Απλά απογοήτευση, πήγε αμέσως στα σκουπίδια.

Και με αυτό τελείωσαν τα empties και ξακινάω να γεμίζω τη σακουλίτσα μου από την αρχή.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Ποιο προϊόν τελειώσατε τελευταία;






No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...