• Astra Lip Stylo 8h Review and Swatches {GR}


Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα μου ματ κραγιόν των τελευταίων μηνών! Τα Astra Lip Stylo 8h


Η Astra είναι ιταλική εταιρία με καλής ποιότητας και υψηλών προδιαγραφών καλλυντικά σε προσιτές τιμές. Στην Αθήνα βρήκα τα συγκεκριμένα κραγιόν στα καταστήματα Oggi και κοστίζουν περίπου 4€. Όπως θα δείτε και πιο κάτω έχουν τέλεια χρωματική απόδοση, ματ τελείωμα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μένουν και πολλές ώρες στα χείλη, χωρίς όμως να είναι υπερβολικά στεγνά και να ξηραίνουν τα χείλη.


Το No.06 (Amour) είναι ένα φωτεινό κόκκινο, dupe του All Fired Up της MAC, το έχω και όταν τα έκανα swatch δίπλα δίπλα το χρώμα είναι ίδιο, το μόνο που αλλάζει είναι η σύνθεση που στο All Fired Up είναι ιδιαίτερα ξηρή. Αν σας αρέσει το χρώμα αλλά δε θέλετε να ένα τόσο ξηρό (ή ακριβό) κραγιόν δοκιμάστε αυτό και θα με θυμηθείτε.
Το No.08 (Daisy) είναι ένα τριανταφυλλί καθημερινό ροζάκι, ευκολοφόρετο όσο δεν πάει.
Το No.09 (Doll) είναι ένα μοβ-ροζ χρώμα. Η συκεκριμένη απόχρωση μου αρέσει πολύ γιατί ξεφεύγει από τα γνωστά φούξια-ροζ αλλά παρόλα αυτά δεν τη θεωρώ δύσκολη.
Και τέλος το No.10 (Nude Rose) είναι το προσωπικό μου "Kylie Jenner" κραγιόν. Είναι nude αλλά με αρκετό καφέ μέσα ώστε να μη με δείχνει πεθαμένη αλλά ούτε λες και ξύπνησα στο 1995.Πολύ ευκολοφόρετο και αυτό και με ένα καφέ μολυβάκι μπορείς να το κάνεις ακόμα πιο 90s.

Ομολογώ ότι με βόλεψαν εξίσου και τα 4 χρωματάκια και τα έχω φορέσει πολύ όλο το καλοκαίρι. Εδώ μπορείτε να δείτε και τα υπόλοιπα χρώματα της σειράς, ελπίζω να βγάλουν σύντομα και μερικά σκούρα χειμωνιάτικα χρώματα!

Για περισσότερες πληροφορίες
facebook.com/AstraMakeUp
astramakeup.com


Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν Astra;
Αν έχετε κάποιο αγαπημένο αφήστε μου σχόλιο για να το δοκιμάσω!




6 comments:

  1. Ομορφες αποχρωσεις εχουν ολα!

    ReplyDelete
  2. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Ελευθερία μου! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  3. ααα φαίνονται πολύ όμορφα ειδικά το πρώτο και το τελευταίο :*

    ReplyDelete
  4. Αν τα πετύχεις σε κανένα μαγαζάκι δοκίμασέ τα, ειδικά το κόκκινο ;)

    ReplyDelete
  5. θα τα τσεκαρω οπωσδηποτε αφου λες οτι αξιζουν! τα χρωματα ειναι ωραια παντως!

    ReplyDelete
  6. Μαρία μου τα έχω βολευτεί πολύ. Αν και δεν έχουν μεγάλη ποικιλία στα χρώματα, όσα πήρα τα έχω ευχαριστηθεί! Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...