• Αγορές από το Φεστιβάλ Ομορφιάς

Υποσχέθηκα ανάρτηση με τα ψώνια μου από το Φεστιβάλ Ομορφιάς και εδώ είναι! Μπορεί να μην είναι πολλά αλλά νομίζω ότι θα τα ευχαριστηθώ όλα.


Πρώτος και βασικός στόχος το Mary-Lou Manizer της The Balm το οποίο ευτυχώς πρόλαβα αυτή τη φορά και εννοείται αγόρασα! Είναι όντως πολύ όμορφο, θα σας πω περισσότερα αφού το χρησιμοποιήσω μερικές φορές.

Έψαχνα εδώ και καιρό ένα πινέλο για να απλώνω highlighter, έψαχνα κάτι σε μεγάλο MAC 224, δηλαδή στρογγυλό και φουντωτό αλλά δε βρήκα κάτι. Στη έκθεση βρήκα την εταιρία Venus από την οποία έχω ξαναπάρει πινέλο και μου βγήκε πολύ καλό οπότε βρήκα αυτό το πινέλο βεντάλια που είναι και η πρώτη σκέψη όταν ψάχνει κανείς πινέλο για highlighter. Το συγκεκριμένο είναι και πιο πυκνό από άλλα πινέλα βεντάλια που έχω και δεν κάνουν τίποτα, οπότε ελπίζω να με βολέψει.

Επόμενη στάση το περίπτερο της W7 με οικονομικά καλλυντικά. Πήρα κάποια δωράκια και για μένα αυτό το hd foundation, δεδομένου ότι η εταιρία "αντιγράφει" ακριβές μάρκες ελπίζω να είναι καλό.

Τα καινούρια Golden Rose Matte Lipstick Crayon τα είδα ξανά και ξανά στα blogs, έπρεπε να τα δοκιμάσω. Είδα περίπτερο που τα είχε, δεν ήθελα κάτι άλλο! Πήρα το Νο.10 που είναι ένα σκούρο dusty rose a.k.a. το χρώμα που αγαπώ τον τελευταίο καιρό.

Και τέλος βρήκα κάποιες παλιές συλλογές της Essence σε έκπτωση οπότε πήρα μια διάφανη πουδρίτσα (υπάρχει και στη μόνιμη σειρά) και ένα αρωματάκι 10ml για την τσάντα.


Πώς σας φαίνονται; Έχετε ψωνίσει κάτι τις τελευταίες μέρες;



6 comments:

  1. Πολύ όμορφα τα πραγματάκια που αγόρασες.
    Να τα ευχαριστηθείς όλα!!

    Φιλιά,Εύα

    ReplyDelete
  2. Με γεια σου!!
    αχ αυτο το Mary-Lou !!

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ πολύ Εύα!!
    Πολλά φιλιά!

    Ευαγγελία, ευτυχώς αυτ'η τη φορά το πρόλαβα πριν εξαντληθεί! Ελπίζω μόνο να με βολέψει χαχαχα
    Φιλιάαα!

    ReplyDelete
  4. Με γεια σου αγαπημενη!Τελικα δεν σας εφεραν την παλετα με τις τρεις αδερφες ε;κριμα,ισως στην επομενη εκθεση!Θελω οπωσδηποτε γνωμη για το πινελο,γτ χρειαζομαι επειγοντως μια καλη βενταλια!Να τα χαρεις πολυ πολυ!

    ReplyDelete
  5. Με'γειά!Εγώ είμαι σε φάση αποτοξίνωσης από ψώνια(καλλυντικά γιατί στα ρούχα του έδωσα και κατάλαβε) να δω για πόσο!Το highlighter αυτό θέλω κι εγώ πολύ να το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  6. Στελλίτσα μου δεν την έφεραν αλλά δοκίμασα λίγο πάνω μου τη Cindy και ήταν σα να έβαλα ρουζ με shimmer, οπότε σαν highlighter μάλλον θέλει πιο σκούρα επιδερμίδα. Για τη Betty έτσι κι αλλιώς δεν τρελαίνομαι και κάπως έτσι κατέληξα στη Mary :D Το πινέλο είναι αρκετά πυκνό για βεντάλια νομίζω και πιάνει προϊόν, όχι βέβαια πολύ, μπορείς και το ελέγχεις. Ευχαριστώωωω!


    Δέσποινα, αυτή την αποτοξίνωση πρέπει να την κάνω κι εγώ! Προς το παρόν απλά κρατήθηκα να μην πάρω τα άπειρα χαχαχα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...