• Korres Wild Rose review {GR}

Η Μάσκα Ύπνου με Άγριο Τριαντάφυλλο του Κορρέ είναι ένα προϊόν πολυσυζητημένο στα ελληνικά μπλογκς οπότε δε σας κρύβω ότι ήθελα πολύ να το δοκιμάσω! Όταν λοιπόν το pharmacy295 μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω ένα προϊόν του Κορρέ ήξερα αμέσως ποιο θα ήταν! Ψάχνοντας στη σελίδα του για να τσεκάρω τυχόν νέα προϊόντα (btw η CC κρέμα της σειράς μπήκε στη λίστα μου!) μου έκαναν θετικότατη εντύπωση τα πακέτα προσφορών της εταιρίας σε πολύ καλές τιμές! Οπότε είπα να τα τιμήσω και διάλεξα το παρακάτω σετ για να δοκιμάσω 2 προϊόντα στην τιμή του ενός!


Το σετ περιλαμβάνει την Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου και το Serum Για Λάμψη & Λεπτές Γραμμές και τα δύο από τη σειρά Άγριο Τριαντάφυλλο. Η σειρά αυτή περιέχει έλαιο Άγριου Τριαντάφυλλου, το οποίο έχει 9 φορές υψηλότερη συγκέντρωση σε Βιταμίνη C από αυτή του πορτοκαλιού και χαρίζει λάμψη και φωτεινότητα στην επιδερμίδα. Σε συνδυασμό με το λινολεϊκό και λινολενικό οξύ τα οποία έχουν αναπλαστικές, ενυδατικές και μαλακτικές ιδιότητες, η σειρά Άγριο Τριαντάφυλλο είναι η ιδανική για σας αν ζητάτε ενυδάτωση, λάμψη και ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα σας.


Και τα δύο προϊόντα του σετ είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος ενώ αν θέλετε πιο εξειδικευμένη περιποίση, η σειρά έχει ακόμα 2 ενυδατικές κρέμες, κρέμα ματιών, κρέμα επανόρθωσης κηλίδων, απολεπιστική κρέμα και μάσκα με οξέα φρούτων και φυσικά τη CC κρέμα σε 2 αποχρώσεις.


Το Korres Wild Rose Serum Για Λάμψη & Λεπτές Γραμμές έρχεται σε γυάλινο μπουκάλι 30ml με βολικότατη αντλία. Ένα πάτημα της αντλίας βγάζει τόσο προϊόν όσο ακριβώς χρειάζομαι για το πρόσωπο και το λαιμό μου. Κάτι που με ενθουσίασε σχετικά με αυτό το serum είναι ότι είναι κατάλληλο και για κάτω από τα μάτια, απλώνεται δηλαδή και σαν κρέμα ματιών. Σαν σύσταση είναι λεπτόρευστο και απορροφάται γρήγορα. Έχει μια μυρωδιά τραντάφυλλου η οποία όμως δε με ενοχλεί καθόλου, είναι αρκετά φυσική και δε διαρκεί στο δέρμα. Φοριέται φυσικά πρωί και βράδυ κάτω από το αντηλιακό, την κρέμα ημέρας και την κρέμα νύχτας αντίστοιχα. Εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα για εκείνα τα πρωινά που κοιμήθηκα λίγο παραπάνω, απλώνω το serum σε ολο το πρόσωπο και σαν κρέμα ματιών, απορροφάται αμέσως οπότε απλώνω και μια BB cream και είμαι έτοιμη!


Η Korres Wild Rose Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου είναι νομίζω αρκετά πρωτοποριακό προϊόν για τα ελληνικά δεδομένα. Τις sleeping masks τις γνώρισα και τις αγάπησα από το κορεάτικο Memebox αλλά δεν έχω συναντήσει άλλη ελληνική μάρκα που να έχει τέτοιο προϊόν. Η συγκεκριμένη μάσκα ύπνου λοιπόν, ενώ φαίνεται αρκετά βουτυρένια σαν σύσταση στο βάζο, λιώνει μόλις την απλώνω στο πρόσωπό μου και απορροφάται χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Έχει και αυτή άρωμα τριαντάφυλλου και μάλιστα αυτό μένει πάνω στο δέρμα οπότε αν σας ενοχλούν οι μυρωδιές καλύτερα να τη δοκιμάσετε σε κάποιο φαρμακείο πριν την αγοράσετε. Προσωπικά όχι μόνο μου αρέσει αλλά και με χαλαρώνει η μυρωδιά της. Το μεγάλο τεστ για τα προϊόντα βραδυνής περιποίησης είναι αν το επόμενο πρωί θα μου έχουν βγάλει λιπαρότητα στη ζώνη Τ και αυτή η μάσκα το πέρασε με επιτυχία! Να πω φυσικά ότι την απλώνω το βράδυ αφού αφαιρέσω το μακιγιάζ και καθαρίσω το πρόσωπό μου και δεν την ξεβγάζω μέχρι το επόμενο πρωί. Είναι σαν κρέμα νύχτας αλλά είναι πιο ελαφριά και πιο ενυδατική, τουλάχιστον έτσι την αισθάνομαι στο πρόσωπό μου.


Πώς σας φαίνεται το σετάκι;
Έχετε δοκιμάσει κάτι από τη σειρά Άγριο Τριαντάφυλλο;



87 comments:

  1. δεν εχω δοκιμασει ποτε κατι απο τη σειρα Αγριο Τριανταφυλλο αλλα θα ηθελα παρα πολυ!!! Καλες γιορτες με υγεια! <3

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίο σετακι!!!έχω δοκιμάσει τη μάσκα ύπνου φοβερή!!! Fb Despina Despinaki

    ReplyDelete
  3. το θέλω! τέλειο!

    ReplyDelete
  4. χριστουγεννα στο χωριο.ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΜΑΛΙΤΗ FB=STELLA MALITI

    ReplyDelete
  5. ευχαριστούμε πάρα πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FB Sofia Gilina

    ReplyDelete
  6. Θα ηθελα να δοκιμασω ιδιαιτέρα την κρεμα γιατι εχω ακουσει να την εκθεαζουν και απο το εξωτερικό!!!! Γενικοτερα με οσα προϊόντα του Κορρε έχω δοκιμασει ειμαι πολύ ικανοποιημενη!!!!

    ReplyDelete
  7. λατρευω korre! εχω την κρεμα ημερας και τη κρεμα ματιων
    facebook : εφη καραγρηγοριου

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτή τη σειρά...διαβάζοντας όμως τώρα τα σχόλιά σου θα ΄θελα να τα δοκιμάσω. Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο !!

    ReplyDelete
  9. δεν την εχω δοκιμασει,,,αλλα η εταιρια και μονο εγγυατε την ποιοτητα...ευχαριστουμε πολυ fb dafni papazoglou

    ReplyDelete
  10. thelw poli na to dokimasw!!

    ReplyDelete
  11. Δεν έχω δοκιμάσει δυστυχώς κάτι απο τη συγκεκκριμένη σειρά...Το σετάκι είναι υπέροχο,μακάρι τώρα να μου δωθεί η ευκαιρία...Ευχαριστούμε πολύ!!!
    fc: Vasoula Lianou

    ReplyDelete
  12. Φαίνεται πολλά υποσχόμενο κουτάκι, ειδικά η μάσκα ύπνου, αλλά αναρωτιέμαι αν θα κάθεται καλά σε μικτή/λιπαρή επιδερμίδα!

    ReplyDelete
  13. υπεροχα για τη γυναικα μου! χρησιμοποιει κρεμα ημερας
    facebook: μιχαλης ναστος

    ReplyDelete
  14. φανταστικό δώρο, καλές γιορτές να έχουμε!!

    ReplyDelete
  15. Δεν το χω δοκιμάσει κάποιο από τα συγκεκριμένα προιόντα αλλά θα το επιθυμούσα πολύ! Facebook : Corinne Mignon

    ReplyDelete
  16. Teleiooooooo 💜 Facebook katerina Xrusopaidou

    ReplyDelete
  17. Θα ηθελα πολύ να το δοκιμασω!!!! FB: Νικη Παπαγεωργίου

    ReplyDelete
  18. Τελειοο ευχαριστουμε! FB: Φιλομένη Τζιώρα

    ReplyDelete
  19. όχι αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω! fb Simona Dotsika

    ReplyDelete
  20. εχω δοκιμασει τη σειρα και ειναι εξαιρετικη..ευχαριστουμε πολυ..fb: Helen Marple

    ReplyDelete
  21. Φαίνονται πολύ καλά προίοντα! Fb Maria Marconiou

    ReplyDelete
  22. ειναι υπεροχη σειρα!!εχω δοκιμασει με το αγριο τριανταφυλλο κ ειναι τελειο!! ( facebook : Μαρακι Ζουμπλιουτ)

    ReplyDelete
  23. Η μάσκα ύπνου είναι καταπληκτική,κάνει θαύματα!Μου την έδωσε η ξαδέρφη μου και τη δοκίμασα!!!!!!

    ReplyDelete
  24. Καλες γιορτες με υγεια!
    FB:ευδοξια καραγιωργου

    ReplyDelete
  25. Τέλειο δώρο!!! Ευχαριστούμε πολύ!!! fb:Katerina Kanamou

    ReplyDelete
  26. Πολυ ωραιο δωρο!!!Καλη μας επιτυχια Fb Αγγελικη Αναστασοπουλου

    ReplyDelete
  27. Τελειο,καλα Χριστουγεννα

    ReplyDelete
  28. Ευχαριστούμε πολύ!!!
    fb:βαγγελης νανος

    ReplyDelete
  29. Υπεροχα προϊόντα, εξαιρετικη εταιρεία! Ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete
  30. KATAPLHKTIKO! KALES GIORTES SE OLOYS!

    ReplyDelete
  31. Ευχαριστούμε. Τελειο δωρο. FB: Eleni Georgopoulou

    ReplyDelete
  32. Γνωριζω αλλα του Κορρε,οχι ομως το συγκεκριμενο.Προσδοκω γιατι ακουω τα καλυτερα.fb:Αικατερινη Ραπτη

    ReplyDelete
  33. Τα γράφεις ωραία κι όσο αναλυτικά χρειάζεται για να πάρουμε μια καλή ιδέα περί τίνος πρόκειται! Μου φάνηκε ενδιαφέρον το σέρουμ και θα ήθελα κάποια στιγμή να το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  34. Ευχαριστούμε πολύ!!!
    fb:Giorgos Μanos

    ReplyDelete
  35. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα συγκεκριμάνα προιόντα αλλά πολύ θα ήθελα!χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    ReplyDelete
  36. τελειο δωρο καλες γιορτες

    ReplyDelete
  37. τελειο δωροοοοοοο

    ReplyDelete
  38. Ενυδάτωση και λάμψη!!! Τι όμορφα που τα λες!!! Ευχαριστούμε και καλές γιορτές!!! <3
    facebook: Sofia Marga

    ReplyDelete
  39. Υπεροχο γιορτινο δωρο!!
    FB. Κλεοπατρα Γκικα

    ReplyDelete
  40. Υπεροχο γιορτινο δωρο!!
    fb: Κλεοπατρα Γκικα

    ReplyDelete
  41. ευχαριστουμε για το δωρο ! Απο Κορρε εχω δοκιμασει την ενυδατικη τους κρεμα για λιπαρες - μεικτες επιδερμιδες ! <3

    ReplyDelete
  42. Υπέροχα φαίνονται! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο την σειρά
    Fb: Marina Xristoforou

    ReplyDelete
  43. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...

    ReplyDelete
  44. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ
    Καλλυντικά Κορρές χρησιμοποιώ συχνά γιατί μου αρέσουν πολύ. Με άγριο τριαντάφυλλο δεν έχω δοκιμάσει. Τέλειο δώρο, ευχαριστούμε!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. Ευχαριστούμε για το ωραίο δώρο (f/b: Evi Swan)

    ReplyDelete
  46. μοναδική αίσθηση και τόνωση της επιδερμίδας..σας ευχαριστουμε fb georgiavetsou

    ReplyDelete
  47. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο τη σειρα Αγριο Τριανταφυλλο θα ηθελα πολυ ομως

    ReplyDelete
  48. ευχαριστουμε για το τελειο δωρο.. Πολυ ωραιο κ αναλυτικο review..Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω μιας κ δεν εχω δοκιμασει κατι απο τη σειρα Αγριο Τριανταφυλλο.fb Αγγελικη Αναστασοπουλου

    ReplyDelete
  49. Φαίη Ψηλού05 December, 2015 02:11

    Καλές γιορτές με υγεια! Υπέροχο σετ!! :)

    ReplyDelete
  50. Πολύ ωραίο δώρο. Ευχαριστούμε πολύ. Καλές γιορτές

    ReplyDelete
  51. Τέλειο δώρο!!!
    FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ReplyDelete
  52. υπεροχο δωρο.......δεν εχω δοκιμασει κατι απο την σειρα αγριο τριανταφυλλο..........ευχαριστουμε πολυ
    fb:Nantia Kartsiouni

    ReplyDelete
  53. Τέλειο υπέροχο δώρο,όχι δεν έχω δοκιμάσει.
    Facebook = Sertan Fasli
    Καλές γιορτές
    Ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  54. εχω δοκιμασει ενα δειγμα κ τη βρηκα υπεροχη μακαρι να τη κερδισω!!!!!! καλα χριστουγεννα!!!!
    φβ βαλεντινα παπα <3

    ReplyDelete
  55. υπέροχο δώρο!!
    fb Amalia Magklara

    ReplyDelete
  56. Ακόμα δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά την έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό.

    ReplyDelete
  57. πολυ ωραιο δωρο!!

    ReplyDelete
  58. Βασιλική Αργυροπούλου06 December, 2015 20:03

    Τη σειρά άγριο τριαντάφυλλο δεν τη δοκίμασα, αλλά είχα παλιότερα το ρόδι Korres!
    fb:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    e-mail: vaso9280@yahoo.gr

    ReplyDelete
  59. Θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω!!
    fb eleni vlachou

    ReplyDelete
  60. ευχαριστουμε τη σειρα αγριο τριανταφυλλο δεν την εχω δοκιμασει ακομα!

    ReplyDelete
  61. Για αγρια ομορφια....FB Eleni Gretsikou

    ReplyDelete
  62. Exω δοκιμασει το serum! Εξαιρετικο!!

    ReplyDelete
  63. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ,ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.facebook name:Ελένη Ιωαννίδου

    ReplyDelete
  64. πολυ ωραιο δωρο!!

    ReplyDelete
  65. δεν το χω δοκιμασει!φανταζομαι οτι μυριζει υπεροχα!fbερμιονη τσαπακιδου

    ReplyDelete
  66. πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω, μακάρι να κερδίσω!
    Fb. Vicky Bletsogianni

    ReplyDelete
  67. με έφαγε η γυναίκα μου να της το πάρω....
    FB: Aris Konstantinidis

    ReplyDelete
  68. Τη σειρά άγριο τριαντάφυλλο δεν την εχω δοκιμασει, θα ήθελα να τα δοκιμάσω

    ReplyDelete
  69. Συγχαρητήρια για τον εξαιρετικό διαγωνισμό,δεν το έχω δοκιμάσει και θα το ήθελα πολύ,σας ευχαριστούμε,καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία!!!

    ReplyDelete
  70. Έχω δοκιμάσει την κρέμα KORRES WILD ROSE 24! Είναι εξαιρετική, όπως όλα τα προϊόντα ΚORRES που έχω δοκιμάσει! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ReplyDelete
  71. Τέλεια!!!Ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
  72. χριστουγεννα στην πολη! καλες γιορτες!
    fb Vaso Theodorakopoulou

    ReplyDelete
  73. Συγχαρητήρια και
    πραγματικά σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό Θέλω πολύ να κερδίσω ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ReplyDelete
  74. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ

    ReplyDelete
  75. Υπέροχο δώρο δεν το έχω δοκομάσει
    Φωτεινή Καραχάλαιου
    fcb φωτεινη καραχαλιου
    gfc Φωτεινή Κραχάλιου

    ReplyDelete
  76. Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    GFC & F/B name: Nina Kampouri
    e-mail: ninacardu@gmail.com

    ReplyDelete
  77. Υπεροχη σειρα!!!
    fb: Stavroula Kougioumitzi

    ReplyDelete
  78. Ωραία δώρα για τη γυναίκα μου.

    ReplyDelete
  79. Πολύ όμορφο σετάκι. Ευχαριστούμε! fb: georgette georgette

    ReplyDelete
  80. Δεν τα εχω δοκιμάσει και θα ηθελα πολυ!!! 💖

    ReplyDelete
  81. δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη απο τη σειρά άγριο τριαντάφυλλο.. ελπίζω πολύ σύντομα να τα καταφέρω
    fb Xara Rabiadou

    ReplyDelete
  82. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη συγκεκριμένη σειρά, αλλά θα ήθελα πολύ! Ευχαριστούμε!
    fb: Maria Ifadopoulou

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...