• Philip Martin's Colour Workshop

Τον προηγούμενο μήνα σας παρουσίασα την πρώτη μου εμπειρία με τα προϊόντα Philip Martin's όταν είχα επισκεφτεί το κομμωτήριο του Γιώργου Καρδαρά στις αρχές του καλοκαιριού. Έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένη από την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών οπότε δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόσκληση σε ένα Colour Workshop!


Ομολογώ ότι την τελευταία φορά μου έκανε εντύπωση η διάρκεια της βαφής οπότε αυτή τη φορά πήγα με ερωτήσεις. Και έμαθα ότι η βαφή Organic Base Colour είναι κατάλληλη για σένα που έχεις ευαίσθητο δέρμα μιας και περιέχει πλήθος φυτικών ελαίων ενώ δεν περιέχει αμμωνία, φαινυλενοδιαμίνες και ρεζορκίνη. Είναι ιδανική ακόμα και για την περίοδο της εγκυμοσύνης και του θηλασμού ενώ δεν υστερεί σε χρωματική γκάμα και σε κάλυψη των λευκών!


Για να ενισχυθεί το χρώμα αλλά και για περιποίηση της τρίχας στη βαφή Organic Base Colour προστέθηκε το αγαπημένο πλέον Colour It σε κόκκινο χρώμα αλλά και Jojoba Pure Oil που προστατεύει και επανορθώνει τα μαλλιά χαρίζοντας ζωντάνια και λάμψη. Το συγκεκριμένο λαδάκι μπορεί φυσικά να χρησιμοποιηθεί και σε πρόσωπο και σώμα καθώς και σαν μάσκα μαλλιών πριν το λούσιμο. Εγώ το δοκίμασα στα χέρια μου όση ώρα περίμενα για τη βαφή και ενθουσιάστηκα!


Ο Γιώργος Καρδαράς και η ομάδα του επί... το έργον και εγώ απλά απολαμβάνω την περιποίηση.


Και αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα! Κάπου εδώ να ομολογήσω ότι έχω πολύ καιρό να κόψω τα μαλλιά μου οπότε και είναι αρκετά ταλαιπωρημένα, ιδιαίτερα οι άκρες. Μετά τη βαφή όμως τα ένιωθα απίστευτα απαλά και ενυδατωμένα.

Αν θέλετε να κάνετε ένα ιδιαίτερο δώρο στον εαυτό σας, απλά διαλέξτε το κατάστημα που σας βολεύει και αφεθείτε στα χέρια των hair experts! Αν πάλι δεν έχετε κοντά σας κάποιο κομμωτήριο, στο eshop του beautytestbox μπορείτε να βρείτε πολλά προϊόντα Philip Martin's.


Υ.Γ. επειδή η χαρά είναι διπλή όταν τη μοιράζεσαι με τρελοπαρέα, πες ένα γεια και στην απίθανη Jazzy! Γελάσαμε με την καρδιά μας και περάσαμε υπέροχα!




No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...