• Hits and Misses του Μαΐου

Στο παρελθόν έχω κάνει αναρτήσεις "five favourites" γιατί προτιμώ να μιλάω για λίγα προϊόντα που ξεχώρισα. Το μήνα που μας πέρασε ξεχώρισα επίσης 5 προϊόντα, δεν ήταν όμως όλα αγαπημένα.


Θα ξεκινήσω με τα αγαπημένα. Αυτά τα δύο προϊόντα τα φορούσα, χωρίς υπερβολή, σχεδόν κάθε μέρα. Η μάσκαρα Volumizing Waterproof της Erre Due στην απόχρωση 02 electric blue είναι η μοναδική χρωματιστή μάσκαρα από όσες έχω δοκιμάσει που δίνει τόσο έντονη απόδοση χρώματος. Μου αρέσει το βουρτσάκι της που δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και είναι αδιάβροχη, εγώ την αφαιρώ με το διφασικό της Garnier χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Επειδή όμως δε στεγνώνει αμέσως και τείνει να βαραίνει τις βλεφαρίδες εγώ πάντα χρησιμοποιώ ψαλιδάκι για να τις γυρίσω πριν βάλω τη μάσκαρα. Έτσι μένει η καμπύλη όλη μέρα. Σκέφτομαι να την πάρω και σε μαύρο χρώμα και σίγουρα θα σας πρότεινα να την τσεκάρετε!

Το δεύτερο αγαπημένο είναι η απόχρωση 13 Marvelous Mauve από τα γνωστά lip stain των Sephora. Είναι ένα καθημερινό dusty pink-mauve χρωματάκι που ταιριάζει με όλα, διαρκεί πολλέεες ώρες και είναι πολύ άνετο στα χείλη. Μαζί με το 3 είναι οι πιο αγαπημένες μου αποχρώσεις Sephora lip stain.


Στα μη-αγαπημένα τώρα έχω δύο προϊόντα από τη σειρά της Essence Pure Skin. Το SOS spot killer ήταν ένα διφασικό προϊόν για τοπική χρήση σε σπυράκια που μου θύμισε πολύ τη Drying Lotion του Mario Badescu οπότε εννοείται ότι έσπευσα να δοκιμάσω. Δυστυχώς η αποτελεσματικότητά του με άφησε ασυγκίνητη αφού τουλάχιστον στη δική μου επιδερμίδα δε δούλεψε.

Άλλο ένα προϊόν της Essence από τη σειρά Pure Skin είναι το anti-spot gel το οποίο επίσης δεν έκανε τίποτα στα σπυράκια μου.

Και τέλος η γνωστή μάσκα ματιών του Κορρέ που πολλές blogger και youtuber έχουν λατρέψει eye mask cucumber. Είχα υψηλές προσδοκίες για αυτό το προϊόν αλλά δε δούλεψε σε μένα. Και το άφησα να δράσει πολλές ώρες, μέχρι και όλη τη νύχτα αλλά και πάλι δεν είδα καμία διαφορά στους μαύρους κύκλους μου. Όσο περίεργο και αν ακουστεί θα σας πρότεινα να τη δοκιμάσετε. Κοστίζει περίπου €2,50 οπότε αν δε σας ταιριάξει δε θα κλαίτε τα λεφτά σας ενώ αν σας ταιριάξει θα έχετε πετύχει μείωση των μαύρων κύκλων με ελάχιστα χρήματα.


Έχετε δοκιμάσει κάποια από τα παραπάνω; 
Ποια είναι η γνώμη σας;



5 comments:

  1. Την εχω την μασκαρα και σε μαυρο, ειναι τελεια!

    http://www.distinguisheddiva.com/2016/06/how-to-wear-dashiki-on-vacation.html

    ReplyDelete
  2. No wonder why you love them. They are indeed great products that are worth trying out.

    ReplyDelete
  3. @Adeola Naomi: Θα την πάρω και σε μαύρο σίγουρα λοιπόν! Thanks doll <3

    @Emmy L: thanks Emmy! xx

    ReplyDelete
  4. Την συγκεκριμένη μάσκαρα της Erre Due την λατρεύω απλά!:)

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...