• #project10pan update - πώς πάει;

3 μήνες και κάτι πέρασαν από το προηγούμενο post μου και ήρθε η ώρα της κρίσης, πώς πάει η πρώτη απόπειρα για #project10pan;

Ας ξεκινήσουμε με τα καλά, δηλαδή με αυτά που τελείωσα.


1. Ventus hydrating body butter vanilla musk and coffee: τέλος, πάει, τελείωσε. Μου άρεσε αρκετά, είναι οικονομικό, σούπερ ενυδατικό, σχετικά ουδέτερο άρωμα. Όσο ζεσταίνει ο καιρός θέλω πιο ελαφριές συνθέσεις άρα προς το παρόν δε θα το αγοράσω.

2. Essence keep it perfect! make-up fixing spray: τελείωσε και αυτό, καλό για να διώχνει την έξτρα πουδρέ (cakey που λένε και οι φίλες μας) όψη, δεν ένιωσα όμως ότι κάνει το μακιγιάζ μου να διαρκεί περισσότερο οπότε δε βρίσκω το λόγο να το ξαναπάρω.

3. H&M black vanilla eau de toilette: επειδή το μπουκάλι είναι μαύρο δεν μπορούσα να δω πόσο προϊόν έχει οπότε μια μέρα απλά τελείωσε. Μου άρεσε σαν άρωμα, η διάρκειά του βέβαια δεν ήταν τόσο καλή. Επειδή μου αρέσει γενικά να δοκιμάζω διάφορα αρώματα, είτε πιο ακριβά είτε πιο οικονομικά σίγουρα θα ξαναπάρω κάποιο των Η&Μ στο μέλλον.

4. Benefit Hoola Lite: η ανοιχτόχρωμη εκδοχή της πούδρας Hoola στην παλέτα Cheek Parade, στόχος μου ήταν να φτάσω στον πάτο της συσκευασίας (hit pan). Τον πέτυχα και με το παραπάνω. Για να είμαι ειλικρινής η συγκεκριμένη πούδρα είναι τόσο απαλή που σηκώνει ένα σύννεφο σκόνης κάθε φορά που τη χρησιμοποιώ κατά συνέπεια δεν ήταν δύσκολο. Το χρώμα είναι ιδανικό για το χειμώνα, μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα που δίνει και αναμιγνύεται τελεια με τα ρουζ μου. Το θέμα είναι ότι για την τιμή της μάλλον θα έπρεπε να κρατάει λίγο περισσότερο, σε κάθε εφαρμογή χάνεται πολύ προϊόν και αυτός είναι ο λόγος που δε θα την αναζητήσω ξανά, τουλάχιστον όχι μόνη της.


5. Avon SuperShock gel eyeliner blackberry: αυτό δυστυχώς δεν το τελείωσα γιατί την πρώτη φορά που χρειάστηκε να το ξύσω το αποτέλεσμα ήταν αυτό που βλέπεις στην εικόνα. Προφανώς ξεράθηκε τελείως, κρίμα γιατί ήταν πραγματικά ωραίο χρώμα και με τόσο καλή διάρκεια. Αν, σε αντίθεση με μένα, χρησιμοποιείς μολύβια ματιών συχνά και το πετύχεις σε κάποιον κατάλογο της Avon δοκίμασέ του σίγουρα.

Και συνεχίζω με τα υπόλοιπα προϊόντα.


6. Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express: νομίζω έχει κάνει καλή πρόοδο με το συγκεκριμένο, θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ μέχρι να τελειώσει.

7. MAC Studio Finish Concealer NW20: με το συγκεκριμένο concealer δυσκολεύομαι λιγάκι γιατί από συνήθεια πάει το χέρι μου στα υγρά concealers αλλά θα συνεχίσω την προσπάθεια ελπίζοντας στο επόμενο update να έχω φτάσει στον πάτο.

8. Fit me! powder 125 Nude Beige: η συγκεκριμένη πούδρα είχε μαζευτεί στις γωνίες και μου ήταν δύσκολο να τη φτάνω με το πινέλο μου οπότε την έκανα σκόνη και με λίγο οινόπνευμα την άπλωσα ξανά. Έχει μείνει λίγη ποσότητα οπότε δεν ανησυχώ, δε θα μου πάρει πολύ να την τελειώσω.

9. Maybelline Color Tattoo 65 pink gold: ααααχ δε θα τελειώσει ποτέ αυτή η σκιά! Δεν προλαβαίνω να τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα αλλά προσπαθώ να τη χρησιμοποιώ όσο πιο συχνά μπορώ και ελπίζω την επόμενη φορά να έχω μεγαλύτερη πρόοδο.

10. Erre Due Lumitouch Primer: ανάλογα το foundation ή την ΒΒ κρέμα που χρησιμοποιώ μπορεί να το αναμίξω ή όχι με το συγκεκριμένο primer ή να το απλώσω ψηλά στα ζυγωματικά σαν βάση για highlighter. Είναι ένα έξτρα βήμα που πολλές φορές παραλείπω λόγω χρόνου. Είχα σκοπό να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για κανένα μήνα ακόμα, επειδή όμως ο καιρός έχει ήδη ζεστάνει και ψάχνω πιο ματ υφές λέω να το βγάλω από το #project10pan. Έχεις καμιά ιδέα πώς αλλιώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω; Αναρωτιέμαι αν θα είναι ωραίο με την κρέμα σώματός μου για μια διακριτική λάμψη...

Και επειδή οι κανόνες του #rollingprojectpan προστάζουν όσα προϊόντα βγαίνουν άλλα τόσα να μπαίνουν, 6 νέα προϊόντα θα προστεθούν αμέσως!


1. PureSmile Choosy Lip Scrub Chocolate: αυτό είναι ένα Κορεάτικο scrub χειλιών με σοκολατένιο άρωμα. Απολεπίζει απαλά και αφήνει τα χείλη ενυδατωμένα. Είναι σίγουρα ένα βήμα στην περιποίηση που δεν έχω συνηθίσει να κάνω και αυτός είναι ο λόγος που το έχω παραμελίσει. Θέλω να το τελειώσω.

2. Oriflame terracotta powder natural bronze: Ένα bronzer βγήκε, ένα bronzer μπαίνει. Το συγκεκριμένο έχει σκούρα απόχρωση αλλά δεν αφήνει πολύ χρώμα στο δέρμα και απλώνεται εύκολα. Σκοπός μου είναι να το τελειώσω.

3. Korres Sunflower and Evening Primose Eyeshadow 14 Ivory: αυτή τη σκιά τη χρησιμοποιώ σαν highlighter ή blush topper. Δεν είναι καθόλου έντονη, δίνει μια απαλή λάμψη οπότε μπορώ να τη χρησιμοποιώ ακόμα και το πρωί με πολύ φυσικό μακιγιάζ. Θέλω να την τελειώσω.

4. Sleek Bow: Δεν έχω τελειώσει ποτέ σκιά οπότε αυτή τη φορά θα το τολμήσω! Η συγκεκριμένη είναι από την παλέτα Oh so special της Sleek και είναι ιδανική για όλο το βλέφαρο. Έχω χρησιμοποιήσει ήδη αρκετή ποσότητα και σκοπός μου είναι να φτάσω στον πάτο.

5. Golden Rose Velvet Matte lipstick no.12: Μιας και έβαλα σκιά στο #projectpan ας το τερματίσω και ας βάλω και κραγιόν! Έχω πάρα πολλά κραγιόν και σπάνια φοράω 2 μέρες στη σειρά το ίδιο. Όμως, αυτή η σειρά της Golden Rose έχει πραγματικά ωραία σύσταση, έντονη χρωματική απόδοση και μεγάλη διάρκεια και αυτή η απόχρωση είναι ένα όμορφο τριανταφυλλί χρώμα, τέλειο για την άνοιξη! Δεν υπόσχομαι ότι θα το φοράω κάθε μέρα αλλά θα προσπαθήσω να το τελειώσω.

6. Golden Rose Precision Eyeliner Dark Blue: δε θα πω ψέματα, το συγκεκριμένο δε μου αρέσει. Αν και έχει ωραία, λεπτή μύτη και μπορώ να κάνω εύκολα την εξωτερική γωνία, δεν κρατάει καθόλου. Μουτζουρώνει πολύ εύκολα και σε καμία περίπτωση δε θα το πρότεινα αν έχεις λιπαρά βλέφαρα. Ευτυχώς αυτού του τύπου τα eyeliners συνήθως δεν έχουν μεγάλη ποσότητα προϊόντος οπότε λέω να του δώσω μια τελευταία ευκαιρία με αυτό το #projectpan.

Θα προσπαθήσω το επόμενο update να έρθει πιο σύντομα και ελπίζω να έχω τελειώσει κάτι ως τότε! Μέχρι τότε ακολούθησέ με στο Instagram για περισσότερα posts, συζήτηση, έμπνευση και stories καθημερινής τρέλας!




2 comments:

  1. Παρά πολύ όμορφα καλλυντικά. Εμένα το precision eyeliner της golden rose δεν μου μουτζουρώνει αλλά στεγνώνει γρήγορα.
    Αν θες τσέκαρε το blog μου omorfiakeue3ia.blogspot.gr, έχω γράψει για αυτό.

    ReplyDelete
  2. πολύ ωραίο το ποστ σου <3 και τα καλλυντικά σου απλά υπέροχα <3 το project pan ειναι πολύ καλή ιδέα και θέλω κι εγώ να το ξεκινήσω κάποια στιγμή <3

    Αν θες δες το blog μου <3 https://anardilya.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...